اگر در مورد تغییرات آب و هوایی بسازیم، ممکن است پذیرش خودروهای الکتریک…
페이지 정보
작성자 Dwight Pinnock
작성일 24-09-24 17:22 조회 93회 댓글 0
작성일 24-09-24 17:22 조회 93회 댓글 0
본문
واشنگتن، دی سی - 23 ژوئیه: خانواده ای موتور یک مدل جدید تویوتا پریوس را در طول نمایشگاه ... [+] Wire Expo In D.C. در 23 ژوئیه 2023 در واشنگتن دی سی بازرسی می کنند. در این نمایشگاه خودروهای الکتریکی، دوچرخه و سایر فناوریهای جدید و به زودی عرضه میشوند. (عکس از ناتان هاوارد/گتی ایماژ)
Getty Images در سالهای اولیه تسلا، ایلان ماسک به این کشور سفر کرد و موعظه کرد که باید به تهدید تغییرات آب و هوایی رسیدگی کنیم. این پیام برای همفکران جذاب بود و ماسک را به نمادی برای فعالیت های زیست محیطی تبدیل کرد. اما تصویر او از زمانی که توییتر را خریداری کرد (اکنون X) تغییر کرد و پایگاه پشتیبانی او را از بین برد. چه چیزی می دهد؟
بازار وسایل نقلیه الکتریکی به طور بالقوه می تواند برای مخاطبان گسترده تری فراتر از محیط زیست آگاه باشد، که چراغ امید است. بنابراین، تغییر نگرش ماسک ممکن است تلاشی عمدی برای استفاده از این پتانسیل و فروش خودرو به تودهها - به کسانی که نسبت به تغییرات اقتصادی بدبین هستند - باشد. این تغییر تمرکز میتواند کلید باز کردن قفل آیندهای باشد که در آن وسایل نقلیه الکتریکی معمول هستند، و نوری از امید را در مبارزه با تغییرات آب و هوایی ارائه میدهد.
BJ Birtwell، مدیر اجرایی و بنیانگذار Wire Expo، بزرگترین جشنواره خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی، میگوید: «ما برای افراد دوستدار محیطزیست که احساس میکنند با خرید یک خودروی الکتریکی، دنیا را در مکان بهتری ترک میکنیم، جذاب بودهایم. اکنون، ما باید به شکاکان و کنجکاوهای الکترونیکی متوسل شویم. هر چه بیشتر در مورد تغییرات آب و هوایی خودروهای الکتریکی بسازیم، سرعت پذیرش را کاهش می دهیم.»
هفته گذشته، من در نمایشگاه Electrify در دنور شرکت کردم، جایی که تسلا، بی ام و، فورد، ریویان، لوسید، هیوندای، لکسوس، تویوتا و ولوو محصولات خود را عرضه کردند. چندین شرکت دوچرخه الکترونیکی نیز همین کار را کردند. من با Birtwell، Ford و Lexus صحبت کردم. هیچ کس در مورد خطرات تغییرات آب و هوایی و وظیفه اخلاقی تغییر به خودروهای الکتریکی بشارت نداد. در عوض، خودروسازان می خواستند مشتریان را در جایی که هستند ملاقات کنند.
برای این منظور، بهجز تسلا، زیرساختهای EV همچنان نوپا هستند. اکثر مردم در صورتی که برق آنها تمام شود می خواهند یک ایستگاه شارژ در نزدیکی خود داشته باشند. بنابراین، هیبریدیهای پلاگین که با بنزین و برق کار میکنند اولین گام عملی خوبی برای کنجکاوان الکترونیکی هستند. به گزارش ای بی سی نیوز، خودروسازان در سال 2022 186400 دستگاه هیبریدی فروختند که این رقم در سال جاری به 426000 دستگاه می رسد.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حسابهای پسانداز سود 5% در سال 2024 ByCassidy Horton Contributor این یادآور دوران قبل از تلفنهای هوشمند است - زمانی که مشتریان از عملکردهای اولیه تلفن همراه به آنها فارغ شدند. این سکوی پرتابی شد که کاملاً «هوشمند» شود. هنگامی که تولیدکنندگان، مشتریان را با قدرت حمل و نقل الکتریکی آشنا کنند، در ابتدا وارد آب خواهند شد. برخی از نمایندگیهای لکسوس وامدهنده خودروهای برقی ارائه میکنند - به مشتریان طعم آنچه را که در راه است، میدهند.
ScienceDirect میگوید: «بازار خودرو در مرحله انتقالی است، با خودروهای برقی پلاگین به تدریج به عنوان یک نوع خودرو غالب ظاهر میشوند و جایگزین خودروهایی با سوخت معمولی میشوند. این تغییر تدریجی در طی 10 سال نشانه اطمینان بخش از تعهد صنعت به پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتری است.
The Lightbulb MomentWASHINGTON، DC - 23 ژوئیه: کارکنان رویداد یک SUV الکتریکی Lexus را در طول نمایشگاه Wire در دی سی ... [+] در 23 ژوئیه 2023 در واشنگتن دی سی تمیز می کنند. در این نمایشگاه خودروهای الکتریکی، دوچرخه و سایر فناوریهای جدید و به زودی عرضه میشوند. (عکس از ناتان هاوارد/گتی ایماژ)
Getty ImagesChange ناراحت کننده است و برخی نگران نفوذ بیش از حد دولت هستند. وارد Wire Expo شوید، که به مشتریان احتمالی اجازه میدهد تا از خودروسازان سؤال بپرسند و درایو آزمایشی شرکت کنند - تا فواید رانندگی با خودروی برقی را از نزدیک ببینند. آن وقت است که آنها لحظه لامپ خود را دارند. Birtwell میگوید این در مورد فروش مزایای خودروهای الکتریکی و دوری از مسائل قطبی است.
لکسوس را در نظر بگیرید که پیامش «آنطور که میخواهید برقدار شوید» است: نیکلاس لاگس، متخصص محصولات ملی این خودروساز، گفت که این شرکت به تفکر سنتی یا کسانی که وضعیت موجود را ترجیح میدهند احترام میگذارد. این به کسانی که میخواهند درباره خودروهای برقی یا هیبریدی بیشتر بیاموزند، کمک میکند و تاکید میکند که فناوری دائماً در حال بهبود است در حالی که زیرساخت در حال گسترش است.
لاگس می گوید: «من تردید را درک می کنم. "اگر مردم از تغییر می ترسند، ما آنها را در جایی که هستند ملاقات خواهیم کرد. این خودروها از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان خود صحبت می کنند. بازار تقاضای فعلی را هدایت می کند. اما، در ابتدا، استراتژی EV این بود که "آن را بسازید، و آنها خواهند آمد."
فورد نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته و خاطرنشان می کند که رانندگان دلایل شخصی برای انتخاب خودرو دارند. آنها ممکن است در مورد محدوده، عملکرد یا هزینه ها نگران باشند - مسائلی که شرکت اغلب می تواند بر آنها غلبه کند. به عنوان مثال، برخی از مشتریان نگران قیمت اولیه خودرو و هزینه های نگهداری در آینده هستند.
تام سامرویل، مدیر بازاریابی محصولات فورد برای خودروهای برقی، توضیح داد که خودروهای برقی قبلاً هزینه بیشتری داشتند، اما اکنون حداقل با خودروهای هیبریدی پلاگین برابری میکنند. هنگامی که خریداران هزینه های سوخت و نگهداری را در نظر بگیرند، خودروهای برقی مقرون به صرفه تر از همتایان سنتی خود می شوند. یعنی آبگیری با برق به طور قابل توجهی ارزانتر از بنزین است. علاوه بر این، خودروهای الکتریکی دو بخش اصلی دارند: باتری و موتور - یک سری آهنربا که چرخها را میچرخانند و میچرخانند.
او میگوید: «هیچ انتقال یا اجزای دیگری که ممکن است اشتباه کنند وجود ندارد. خدمات کمتر به معنای هزینه کمتر است.
به ناچار، خودروهای الکتریکی در مقابل صنعت سوخت فسیلی قرار خواهند گرفت. وقتی پول در خطر است، رقبا می توانند کثیف شوند - چیزی که در طول کمپین های سیاسی یا روابط عمومی خود را نشان می دهد. شک و تردید نسبت به تغییرات اقتصادی یک چیز است. خرید به کمپین های رسانه ای خودخدمت یا گمراه کننده، چیز دیگری است.
به نوبه خود، خودروسازان خودروهایی را می سازند که فکر می کنند می فروشند. آنها انواع مختلفی را ارائه می دهند، با هدف ارائه آنچه به مشتریان می خواهند. Electrify Expo برای آنها یک انجمن فراهم می کند. هدف متقابل آنها نه به گلوی ماشین ها، بلکه معرفی گزینه های جدید است. بنابراین، سیاستمداران باید عقب نشینی کنند.
Birtwell میگوید: «هر رهبر میتواند تشخیص دهد که خودروسازان صدها میلیارد دلار در خودروهای برقی سرمایهگذاری کردهاند. «استراتژیهای تجاری آنها بیشتر از چرخه انتخاباتی چهار ساله است. سرمایه گذاری و شغل در خطر است. خودروهای برقی را برای رای سیاسی نکنید. ما به مردم نمیگوییم که چه رانندگی کنند، بلکه به آنها تجربه میکنیم - و آنها در نهایت خواهند آمد.»
تغییرات آب و هوایی ممکن است انگیزه نسل اول خریداران خودروهای برقی باشد. با این حال، قدرت عملکرد نسلهای آینده را هدایت میکند، به همین دلیل است که ایلان ماسک شخصیت عمومی خود را تغییر داده است.
همچنین ببینید: انکار آب و هوا به آینده فناوری پاک آسیب می زند
من را در توییتر دنبال کنید. کن سیلورستاین به دنبال از اواخر دهه 1990، من انرژی را پوشش میدهم، که با ظهور و سقوط انرون آغاز شد - ابتدا به عنوان یک نویسنده مجله قبل از تبدیل شدن به یک مقالهنویس و سردبیر. نزدیک به 13 سال است که مقاله نویس فوربس بوده ام. تمرکز من از «اقتصاد انرژی قدیمی» به «اقتصاد انرژی سبز» تغییر کرده است. داستان های من جهان را پوشش می دهد. ده ها باج گزار و رادیو و تلویزیون اجرا کرده و به آنها استناد کرده اند. من همچنین سردبیر ائتلاف ملل جنگل های بارانی هستم که نماینده 65 کشور جنگل های بارانی در سراسر جهان است. کار من تحقیق و نوشتن در مورد این کشورها است و به آنها کمک می کنم تا به صفر خالص برسند تا به تعهدات پاریس خود عمل کنند. ویژگی های من و ستون های من برنده چندین جایزه ملی شده است. X: @Ken_Silverstein. ایمیل: ken@silversteineditorial.com">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
When you adored this post in addition to you would like to be given guidance relating to اخبار خودرو سامانه یکپارچه i implore you to stop by our page.
Getty Images در سالهای اولیه تسلا، ایلان ماسک به این کشور سفر کرد و موعظه کرد که باید به تهدید تغییرات آب و هوایی رسیدگی کنیم. این پیام برای همفکران جذاب بود و ماسک را به نمادی برای فعالیت های زیست محیطی تبدیل کرد. اما تصویر او از زمانی که توییتر را خریداری کرد (اکنون X) تغییر کرد و پایگاه پشتیبانی او را از بین برد. چه چیزی می دهد؟
بازار وسایل نقلیه الکتریکی به طور بالقوه می تواند برای مخاطبان گسترده تری فراتر از محیط زیست آگاه باشد، که چراغ امید است. بنابراین، تغییر نگرش ماسک ممکن است تلاشی عمدی برای استفاده از این پتانسیل و فروش خودرو به تودهها - به کسانی که نسبت به تغییرات اقتصادی بدبین هستند - باشد. این تغییر تمرکز میتواند کلید باز کردن قفل آیندهای باشد که در آن وسایل نقلیه الکتریکی معمول هستند، و نوری از امید را در مبارزه با تغییرات آب و هوایی ارائه میدهد.
BJ Birtwell، مدیر اجرایی و بنیانگذار Wire Expo، بزرگترین جشنواره خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی، میگوید: «ما برای افراد دوستدار محیطزیست که احساس میکنند با خرید یک خودروی الکتریکی، دنیا را در مکان بهتری ترک میکنیم، جذاب بودهایم. اکنون، ما باید به شکاکان و کنجکاوهای الکترونیکی متوسل شویم. هر چه بیشتر در مورد تغییرات آب و هوایی خودروهای الکتریکی بسازیم، سرعت پذیرش را کاهش می دهیم.»
هفته گذشته، من در نمایشگاه Electrify در دنور شرکت کردم، جایی که تسلا، بی ام و، فورد، ریویان، لوسید، هیوندای، لکسوس، تویوتا و ولوو محصولات خود را عرضه کردند. چندین شرکت دوچرخه الکترونیکی نیز همین کار را کردند. من با Birtwell، Ford و Lexus صحبت کردم. هیچ کس در مورد خطرات تغییرات آب و هوایی و وظیفه اخلاقی تغییر به خودروهای الکتریکی بشارت نداد. در عوض، خودروسازان می خواستند مشتریان را در جایی که هستند ملاقات کنند.
برای این منظور، بهجز تسلا، زیرساختهای EV همچنان نوپا هستند. اکثر مردم در صورتی که برق آنها تمام شود می خواهند یک ایستگاه شارژ در نزدیکی خود داشته باشند. بنابراین، هیبریدیهای پلاگین که با بنزین و برق کار میکنند اولین گام عملی خوبی برای کنجکاوان الکترونیکی هستند. به گزارش ای بی سی نیوز، خودروسازان در سال 2022 186400 دستگاه هیبریدی فروختند که این رقم در سال جاری به 426000 دستگاه می رسد.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حسابهای پسانداز سود 5% در سال 2024 ByCassidy Horton Contributor این یادآور دوران قبل از تلفنهای هوشمند است - زمانی که مشتریان از عملکردهای اولیه تلفن همراه به آنها فارغ شدند. این سکوی پرتابی شد که کاملاً «هوشمند» شود. هنگامی که تولیدکنندگان، مشتریان را با قدرت حمل و نقل الکتریکی آشنا کنند، در ابتدا وارد آب خواهند شد. برخی از نمایندگیهای لکسوس وامدهنده خودروهای برقی ارائه میکنند - به مشتریان طعم آنچه را که در راه است، میدهند.
ScienceDirect میگوید: «بازار خودرو در مرحله انتقالی است، با خودروهای برقی پلاگین به تدریج به عنوان یک نوع خودرو غالب ظاهر میشوند و جایگزین خودروهایی با سوخت معمولی میشوند. این تغییر تدریجی در طی 10 سال نشانه اطمینان بخش از تعهد صنعت به پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتری است.
The Lightbulb MomentWASHINGTON، DC - 23 ژوئیه: کارکنان رویداد یک SUV الکتریکی Lexus را در طول نمایشگاه Wire در دی سی ... [+] در 23 ژوئیه 2023 در واشنگتن دی سی تمیز می کنند. در این نمایشگاه خودروهای الکتریکی، دوچرخه و سایر فناوریهای جدید و به زودی عرضه میشوند. (عکس از ناتان هاوارد/گتی ایماژ)
Getty ImagesChange ناراحت کننده است و برخی نگران نفوذ بیش از حد دولت هستند. وارد Wire Expo شوید، که به مشتریان احتمالی اجازه میدهد تا از خودروسازان سؤال بپرسند و درایو آزمایشی شرکت کنند - تا فواید رانندگی با خودروی برقی را از نزدیک ببینند. آن وقت است که آنها لحظه لامپ خود را دارند. Birtwell میگوید این در مورد فروش مزایای خودروهای الکتریکی و دوری از مسائل قطبی است.
لکسوس را در نظر بگیرید که پیامش «آنطور که میخواهید برقدار شوید» است: نیکلاس لاگس، متخصص محصولات ملی این خودروساز، گفت که این شرکت به تفکر سنتی یا کسانی که وضعیت موجود را ترجیح میدهند احترام میگذارد. این به کسانی که میخواهند درباره خودروهای برقی یا هیبریدی بیشتر بیاموزند، کمک میکند و تاکید میکند که فناوری دائماً در حال بهبود است در حالی که زیرساخت در حال گسترش است.
لاگس می گوید: «من تردید را درک می کنم. "اگر مردم از تغییر می ترسند، ما آنها را در جایی که هستند ملاقات خواهیم کرد. این خودروها از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان خود صحبت می کنند. بازار تقاضای فعلی را هدایت می کند. اما، در ابتدا، استراتژی EV این بود که "آن را بسازید، و آنها خواهند آمد."
فورد نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته و خاطرنشان می کند که رانندگان دلایل شخصی برای انتخاب خودرو دارند. آنها ممکن است در مورد محدوده، عملکرد یا هزینه ها نگران باشند - مسائلی که شرکت اغلب می تواند بر آنها غلبه کند. به عنوان مثال، برخی از مشتریان نگران قیمت اولیه خودرو و هزینه های نگهداری در آینده هستند.
تام سامرویل، مدیر بازاریابی محصولات فورد برای خودروهای برقی، توضیح داد که خودروهای برقی قبلاً هزینه بیشتری داشتند، اما اکنون حداقل با خودروهای هیبریدی پلاگین برابری میکنند. هنگامی که خریداران هزینه های سوخت و نگهداری را در نظر بگیرند، خودروهای برقی مقرون به صرفه تر از همتایان سنتی خود می شوند. یعنی آبگیری با برق به طور قابل توجهی ارزانتر از بنزین است. علاوه بر این، خودروهای الکتریکی دو بخش اصلی دارند: باتری و موتور - یک سری آهنربا که چرخها را میچرخانند و میچرخانند.
او میگوید: «هیچ انتقال یا اجزای دیگری که ممکن است اشتباه کنند وجود ندارد. خدمات کمتر به معنای هزینه کمتر است.
به ناچار، خودروهای الکتریکی در مقابل صنعت سوخت فسیلی قرار خواهند گرفت. وقتی پول در خطر است، رقبا می توانند کثیف شوند - چیزی که در طول کمپین های سیاسی یا روابط عمومی خود را نشان می دهد. شک و تردید نسبت به تغییرات اقتصادی یک چیز است. خرید به کمپین های رسانه ای خودخدمت یا گمراه کننده، چیز دیگری است.
به نوبه خود، خودروسازان خودروهایی را می سازند که فکر می کنند می فروشند. آنها انواع مختلفی را ارائه می دهند، با هدف ارائه آنچه به مشتریان می خواهند. Electrify Expo برای آنها یک انجمن فراهم می کند. هدف متقابل آنها نه به گلوی ماشین ها، بلکه معرفی گزینه های جدید است. بنابراین، سیاستمداران باید عقب نشینی کنند.
Birtwell میگوید: «هر رهبر میتواند تشخیص دهد که خودروسازان صدها میلیارد دلار در خودروهای برقی سرمایهگذاری کردهاند. «استراتژیهای تجاری آنها بیشتر از چرخه انتخاباتی چهار ساله است. سرمایه گذاری و شغل در خطر است. خودروهای برقی را برای رای سیاسی نکنید. ما به مردم نمیگوییم که چه رانندگی کنند، بلکه به آنها تجربه میکنیم - و آنها در نهایت خواهند آمد.»
تغییرات آب و هوایی ممکن است انگیزه نسل اول خریداران خودروهای برقی باشد. با این حال، قدرت عملکرد نسلهای آینده را هدایت میکند، به همین دلیل است که ایلان ماسک شخصیت عمومی خود را تغییر داده است.
همچنین ببینید: انکار آب و هوا به آینده فناوری پاک آسیب می زند
من را در توییتر دنبال کنید. کن سیلورستاین به دنبال از اواخر دهه 1990، من انرژی را پوشش میدهم، که با ظهور و سقوط انرون آغاز شد - ابتدا به عنوان یک نویسنده مجله قبل از تبدیل شدن به یک مقالهنویس و سردبیر. نزدیک به 13 سال است که مقاله نویس فوربس بوده ام. تمرکز من از «اقتصاد انرژی قدیمی» به «اقتصاد انرژی سبز» تغییر کرده است. داستان های من جهان را پوشش می دهد. ده ها باج گزار و رادیو و تلویزیون اجرا کرده و به آنها استناد کرده اند. من همچنین سردبیر ائتلاف ملل جنگل های بارانی هستم که نماینده 65 کشور جنگل های بارانی در سراسر جهان است. کار من تحقیق و نوشتن در مورد این کشورها است و به آنها کمک می کنم تا به صفر خالص برسند تا به تعهدات پاریس خود عمل کنند. ویژگی های من و ستون های من برنده چندین جایزه ملی شده است. X: @Ken_Silverstein. ایمیل: ken@silversteineditorial.com">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
When you adored this post in addition to you would like to be given guidance relating to اخبار خودرو سامانه یکپارچه i implore you to stop by our page.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.